Vi har en egen Emil i Lönneberga på våran gård!

Våran Kevin är ibland som Emil i Lönneberga, väldigt påhittig men det kan bli lite fel ibland... Här om dagen var han väldigt tyst och lekte inne på toaletten. Efter ett tag började det lukta parfym i huset. Gick för att kolla vad han höll på med och upptäckte att han lyckats få ner en av Andreas parfymflaskor och tömt ut den. Som tur var hade det mesta hamnat i handfatet men hela huset luktade starkt av parfymen, lite som en parfymaffär.

En annan gång hade jag nyss varit och handlat och ställt 1 kg salt på bänken. Jag han inte så långt innan Kevin fått tag på paketet och hällt ut det över hela köksgolvet! Det tog ett bra tag innan jag fick bort allt salt från golvet. Man fick gå i några dagar och torka golvet bit och fläckvis innan det var fritt från allt klet.

Min älskade lilla Emil!

 

 
 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: