Långpromenad

Tog med mig Lotus ut på en långpromenad då lilla Filip skulle sova då han tydligen tycker att han inte alls behöver sova på dagarna. Nu bleva han så illa tvungen att sova när vagnen skumpade fram på grusvägen.
 
 
Hittade en blomma efter vägkanten som var så fin och jag trodde det var höst!
 
 
Gick förbi forsen och såg att aspen var så fin, älskar verkligen hösten och alla färger som den för med sig!
 
 
Vy över Åbrånet.
 
 
Våran gård.
 
 
Sjön bakom gården.
 
Efter middagen när vi gick till kossorna tog jag med mig barnen och gick till fåren för att mata och vattna dom. Satte mig inne hos tackorna en stund för att mysa med mina tjejer. Satt länge och kelade mid min sötnos som stod stilla och bara ville bli kliad! Hon är så härliga och ger mig lite energi att fortsätta jobba. <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: