Tävling på g!

Nu är vi på hugget igen! Jag och en annan tjej från klubben ska åka på två lydnadstävlingar under två helgerna i september. Den första är i Åsele på söndag och den andra är i Lycksele den 28 september. Då är det i lydnadsklass 3 vi ska starta, för andra gången, och jag hoppas innerligt att vi blir uppflyttade till elit! Är han bara med så kommer det att gå! Hoppas han är på samma humör som under klubbmästerskapet i bruks, han gick klockrent under lydnadsdelen (under hela dagen om jag ska vara ärlig) och det var en fröjd att vara på planen tillsammans med honom. Måste bara komma ihåg att värma upp rätt så att vi går in på planen med rätt KÄNSLA och att han är MED! 
 
 
Jag tänkte även anmäla mig till sista brukstävlingen i spår för säsongen i Skellefteå den 5 oktober. Det är ju bara det att man måste hitta en barnvakt till lilla F som inte kan följa med. Anmälan har inte hunnit gå ut ännu, den går ut på fredag, så jag måste lösa det innan dess...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: