Min bästa!

Idag åkte jag och Lotus till Skellefteå för att debutera i lägre klass spår. Jag var lite smått nervös till och från men helt utan anledning skulle det visa sig! Jag fick startnummer 3 och när jag kom ut till spåret ser jag till min förskräckelse att det är super torrt och det går över ett kalhygge. Släpper på honom och han går bara snett ut över en massa rådjursspår! Men jag har lärt mig att lita på min hund så jag knatade efter och självklart gjorde han sitt jobb galant! Han jobbade på som tusan och vi gick i mål efter 19 minuter med ALLA pinnar med tillbaks! Vi avstod både platsläggningen och budföringen för vi har inte tränat skott. Men han glänste som tusan på lydnaden och jag tror minsann att vi hade bäst resultat där också! Dagen slutade i alla fall med en fin andra plats och uppflytt till högre klass på 470 poäng!!! Jag är så otroligt glad och stolt över min fina kille som verkligen gav allt idag!






Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till uppflyttet! :D

Svar: Tack! :D
Sofia

2014-07-14 @ 13:33:54
URL: http://tossig-aussi.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: