Håriga fötter

Jag har länge tittat åt andra hållet varje gång jag fått syn på Lotus tassar. Dom ser fruktansvärda ut! Orken att frissera tassarna har inte infunnit sig riktigt. Men ikväll gick nattningen av barnen extremt smidigt så då passade jag på! Till Lotus stora olycka men vill jag att han ska vara fin får han lov att bita ihop!
 
 
 



 
Jag är inte direkt någon stjärna på att klippa tassar men allt ser väl bättre ut än det som var innan. Klippte även bort en hel del mellan trampdynorna för nu hoppas jag på att snöskosäsongen är över, samt tog en del av pälsen upp för benen. Snart börjar säsongen av detärintesåkulatthaenlånghårighundiengjyttjepöl så jag hoppas det hjälper!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: