Snart vår hoppas jag!

Jösses så mycket snön har försvunnit under helgen! Både Svanar och Tofsvipor har hittat hit, något tidiga men det gör inget! Hittade ett par Svanar som traskade i sakta mak över åkern mitt på dagen idag. Visade dom för Kevin som sa att vi skulle köpa en sådan. Gullunge! Han ska köpa alla djur han ser tror jag. 
 
Annars har vi sjukstuga här, igen... Både Kevin och Filip har fått tillbaks febern, även jag och Andreas känner oss krassliga. Hoppas det går över fort!
 
Gjorde ett försök att sätta upp den nyaköpta tråden på vinterhagen men insåg att det aldrig skulle gå då tåden är för tjiock för isolatorerna... Skit också! Blir ytterligare en vända in till stan för att byta. Har jag tur så kanske jag kan fixa hagen till helgen istället, beror på om barnen blivit friska.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: