Hinner inte med

Andreas har pratat om att flytta infarten till gården, idag var tydligen dagen då den ska flyttas. I alla fall påbörja det projektet. Jag hinner inte riktigt med, försökte lägga Filip (som inte sovit alls idag eller i natt för den delen) och hör hur dom kör igång motorsågen. Jag fick då någon bild då det första trädet var fällt. Känns så konstigt på gården med alla förändringar som skett det sista året. Blir nog ännu mer innan allt är klart och det tar nog lite tid innan man hinner vänja sig vid det nya utseendet på gården. 




Nästa träd som står på tur...



Jag tror inte att det syns men Kevin sitter i grävaren, det är första gången jag ser det! Han har alltid vägrat åka den eftersom det inte är pappa som kör. Men nu har han tuffare till sig och åker gärna med farbror Jonas, kul!


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad det arbetas! Jag kommer ju inte känna igen mig när jag kommer ut och hälsar på nästa gång :)

Svar: Jag kan säga att jag inte känner igen mig längre när jag går ut ur huset :)
Sofia

2014-05-05 @ 07:35:16
URL: http://zirrit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: