Mitt hjärta!

Han är helt fantastisk! Min fina lopphög! Åkte på träningen i ridhuset på morgonen. Kom iväg något sent men vi han vara där i en timme. Det räckte för oss även om jag gärna hade stannat längre. Lotus var väldigt ofokuserad från början, inte så konstigt så det var andra gången vi över huvudtaget var i ridhuset och så har vi inte tränat speciellt mycket de sista 6 månaderna. Men när jag lät honom vara och lät honom kolla läget först gick allt mycket bättre. Vi körde både sittande i grupp och plattsliggning. Sen kunde vi köra på som vanligt och han gick som den stjärna han är! 

Känner mig taskig mot honom då han är så otroligt duktig som han är och så tar jag inte vara på den kapaciteten! Ska verkligen ändra ta tag i träningen nu! Är väldigt sugen på att tävla den 30/11 så jag får fundera några timmar till innan anmälan stängs. Hittade även en tävling i Ö-vik i slutet på februari. Är sugen på den också. Behöver verkligen anmäla mig till en tävling för att komma igång med träningen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: