Nytt tjänstetecke

Jag har letat väldigt länge efter Lotus tjänstetecke men utan resultat. Det försvann i våras och jag har letat som en tok. Förra veckan gav jag upp och åkte in till stan och beställde ett nytt. Igår ringde dom från Loboo och sa att det var klart! Hämtade det idag då jag ändå jobbar. Han fick samma som det förra. Tyckte det var så fint, dessutom är hans tävlingsfärger gul och blå. Vad annars? Han är ju alltid en vinnare! 


Så nu taggar vi inför nästa år 2015 brukssäsong! Funderar även på om vi ska göra ett sista försök i elitlydnaden för året. Det har ju inte fått som jag tänkt denna säsong. Men om vi tränar lite dom sista veckorna inför tävlingen borde vi väl kunna skrapa ihop till ett andra pris? Anmälan går ut imorgon så jag får fundera i några timmar till. Jag är övertygad att Lotus är på men är jag det?

Det är dessutom träning i ridhuset i Vännäs imorgon mellan 10-12. Funderar på att åka dit och träna lite om jag orkar kliva upp imorgon. Slutar kl 24:00 ikväll och börjar kl 12 imorgon så det är väldigt kort om tid. Dessutom måste jag hinna ta hand om alla fåren innan jobbet. Känns lite tungt men jag hoppas att jag orkar åka iväg. Det behöver båda två!

Mitt lilla hjärta! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: