Baggen och bygget

Är på jobbet och fick just ett meddelande av Andreas att baggen hade kommit. Jag blev lite förvånad då han som skulle sälja baggen sa att han skulle höra av sig innan leveransen. Jag har inte hört nått alls. Men skit samma, han har kommit ni i alla fall! Blir spännande att se honom. Andreas sa att han var mindre än mina lamm. Hoppas han betäcker tackorna bara. Har insett att damerna är ganska runda nu när jag klippte som. 

Kom på att det var länge sedan jag la upp bilder på bygget så jag fotade lite på morgonen innan jag körde barnen till dagis. Det var inte det smartaste jag gjort då Kevin blev jätte besviken att han var tvungen att åka och inte fick hjälpa pappa och farfar med bygget. 




 















Det börjar likna något nu, det kommer att bli väldigt skönt när allt är klart och djuren på plats. Gubbarna börjar nog tröttna på allt arbete. Dessutom. Är Andreas i gen rolig tv kompis på kvällarna då han oftast somnar efter 10 min. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: